Måndag

Håller ni inte med mig om att den värsta känslan i världen måste vara det där ögonblicket när man inser att den där låten eller det där albumet som man har nördat i x antal veckor eller månader, plötsligt bara är en vanlig låt/ett vanligt album? När den där magin bara dör, liksom. Det tycker i alla fall jag är en av de sorgligaste stunderna i livet, haha. Hur som helst, det var bara något jag kom att tänka på. Det var faktiskt längesedan det hände mig senast.
   Lägger en tuff helg bakom mig. Mycket känslor och sådant skit. Men idag kommer eventuellt något spännande att hända. Jag återkommer med detaljer när jag vet mer ;) Annars är det möte med körens styrelse som gäller ikväll. Blir nog trevligt.
   Skulle kunna snacka lite Melodifestival också, när jag ändå håller på. Men vet inte om jag har så mycket att säga än så länge, faktiskt. Over all ganska medioker kvalité på lördagens avsnitt. Det var liksom inte direkt något som var mer än "helt ok". Varken programledarnas insatser, låtarna eller övrig underhållning. Har sett flera som sagt "Det märks att SVT har slut på pengar efter Eurovision" eller liknande, men jag vet inte riktigt om jag håller med om det. Visst, det är möjligt att SVT har haft lägre budget för Melodifestivalen i år och att det kan ha viss påverkan produktionsmässigt, men så himla panka tror jag faktiskt inte att de är ändå. Men vad vet jag?
   Nu hade jag inte mer att säga för idag, vi hörs efter nästa avsnitt av Melodifestivalen, antagligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0