Thank you for being a patient patient

Bara för att bloggen inte ska dö helt och hållet så kör vi väl en liten tag snodd från Tumblr:
one song: "Shine" - Bond
two movies: Harry Potter och Fenixorden, Systrar i Jeans
three shows: Vänner, Star Trek: Voyager, RuPaul's Drag Race
four characters: Kathryn Janeway (Star Trek: Voyager), Piper Halliwell (Förhäxad), Chandler Bing (Vänner), Torbjörn "Joker" Jonasson (Rederiet)
five foods: Spenatlasagnen från "Min första kokbok", Potatisgratäng, all form av pasta, halloumi, ugnspannkaka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0