5 november

Haha. Ibland loggar jag in här när jag typ är ledsen eller mår dåligt över något eller whatever och bara svamlar av mig utan att publicera något. Brukar inte heller spara det jag skrivit, men sen brukar det ändå alltid ligga kvar. Lika spännande varje gång jag kommer hit och möts av de där löjliga texterna jag hunnit glömma att jag skrivit ^^
 
Om jag inte har nämnt det tidigare så kan jag ju säga det nu; jag har verkligen världens bästa jobb och världens bästa kollegor. I fredags satt vi till exempel och garvade i typ 10 minuter åt att Bibbi, den gula figuren i Babblarna, ser ut som en kondom... Can't unsee that, så att säga.
 
På kvällen hade vi sedan spelträff med vår nybildade spelgrupp Holy Dice, vilket var mycket trevligt. Omogen humor förekom även där och eftersom denna fredag var min tidiga fredag så uppskattades detta kanske lite extra mycket av mig pga trötthet ;)
 
I övrigt är det höst, mörkt och kallt och jag antar att det är det som gör att jag känner mig lite extra ensam för tillfället. Det brukar hända lite då och då, även om jag samtidigt trivs med att "umgås med mig själv", eller vad man ska säga. Skulle dock nog säga att ensamheten varit en mer frekvent förekommande känsla på sista tiden. Nåväl, det är väl som det är. Inte mycket att göra åt.
 
Nu ska jag se RuPaul, ses nån annan gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0