18 augusti

Idag, förstår ni, är det ingen vanlig dag. Idag för 10 år sedan bestämde sig nämligen undertecknad för att skaffa en blogg. Eller, i ärlighetens namn hade jag en annan först. Men jag skrev kanske 3 inlägg eller nåt innan jag raderade den för att jag inte tyckte om det jag hade skrivit. Nåja, i vilket fall som helst, idag är det helt enkelt min bloggs officiella 10-årsdag! Så sjukt, haha xD
 
Imorse när jag skulle åka till jobbet fick jag en chock. "Min" bil satt nämligen fast. Både bilen framför och bilen bakom hade kört in i min så jag kom verkligen ingenstans. Ringde till mamma i panik. Vet så här i efterhand inte riktigt vad jag hade tänkt att hon skulle göra åt saken, menmen. Och vet inte heller varför jag började gråta när jag ringde till henne. Det var ju inte jag som hade gjort fel? 
 
Eftersom mamma åkte från landet så dröjde det innan hon kom och efter ett tag kom ägaren till den ena bilen och tittade på mig som att han hade undrade vad jag hade gjort. Vid närmare inspektion insåg vi till slut att det var bilen bakom som kört in i min bil så att den kört in i hans. Han körde iväg till sitt jobb och jag stod kvar och väntade på mamma.
 
Kom i alla fall fram till jobbet till slut, cirka 30-40 minuter sen. Jag hade förstås ringt och sagt till, men ändå. Arbetsdagen bestod utav mer eller mindre kaos då en personal hade semester och det regnade ute så vi gick inte ut och det blir alltid mycket jobbigare när man är inne. Jag jobbade i alla fall bara till klockan 13 så det var skönt i alla fall.
 
Väl hemma däckade jag i sängen och efter ridlektionen blev det häng med Sofie, Sofia och Elli vilket avslutades med besök på Pinchos. Det var mys! Puss och godnatt! :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0