Eurovision-recensioner del 2

Alright, då kör vi 6 bidrag till...
 
Israel: Tydligen en favorit bland Eurovisionfansen. Kan verkligen inte bestämma mig för vad jag tycker om denna låt, så det får helt enkelt bli ett mittbetyg: 5/10
 
Vitryssland: Jag tycker om den, blir intressant att se hur den blir i Eurovision. Med lite tur kan det funka. 7/10
 
Estland: Är ju svag för Eurovisionopera, så är det ju. Men det var inte en jätterolig låt, den får 5/10.
 
Bulgarien: Hmm... Rätt intetsägande, men inte superdålig. Så det får bli 4/10.
 
Makedonien: Radiolåt som de säkert lyckas schabbla bort på scenen, precis som förra året. 5/10.
 
Kroatien: Jag vet fan inte med den här låten heller... får väl bli mittbetyg här med. 5/10


Kommentarer
esc-traveler

haha, du verka inte så säker på vad du tyckte om nåt denna gång x)

2018-04-19 @ 00:09:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0