Eurovision-recensioner del 6

Woop woop! Bara denna och en del till kvar! :D Sen kan jag återgå till att blogga en gång per halvår igen... xD
 
Moldavien: Det här är den typ av musik jag vill ha i Eurovision. Dans, party och med etno-känsla. Lite klyschig är den, det ska erkännas, men vad fan! 7/10 ska den ha! :D
 
Nederländerna: Nederländerna kör på country för ovanlighetens skull... Det var väl typ det jag hade att säga xD Country är inte min grej och det här var dessutom rätt skrikigt emellanåt. 4/10
 
Australien: Radiopop som väl funkar helt ok. Fruktansvärt tjatig, dock. 4/10
 
Georgien: Mycket snyggt i teorin, lite opera, lite folk, lite "körmusik", känns väldigt "eurovision", lite seg kanske. Blir intressant att se hur det står sig på scen. 6/10
 
Polen: Slår vad om att denna pôjk kommer från Idol eller liknande program, låten låter precis som vinnarlåtar från sådana program brukar göra , med addition av lite DJ/House-ljud. 5/10
 
Malta: Hm. Skulle letat upp ett liveframträdande, då den obehagliga videon distraherar mig fullständigt från låten... Extremt konstigt med nån typ av krigsscener till typ en partylåt? Hoppas scenshowen blir vettigare, för det var en hookig refräng (på ett positivt sätt) 6/10


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0