Hello. It's me.

Hallå på er där hemma i stugorna! Vi skiter i att kommentera hur längesen det var sen sist. Vilket jag nu indirekt gjorde, men jaja...
 
En del har hänt sen sist, obviously. Men den egentligen främsta anledningen till att jag sitter här nu är helt enkelt för att skryta om att efter körens sista luciatåg igår så berömde min körledare mig och sa "du sjunger så fint, det är så tryggt att ha dig där på kanten, du är så stadig. Dig kan man lita på." Ungefär så. Jag blev bara så glad, så jag ville skryta lite. Ibland när jag är extra bitter på livet känner jag mig lite ouppskattad i kören, av olika anledningar, så det kändes skönt att få höra det :)
 
Kanske borde jag skriva något om bilolyckan jag varit med om sedan sist jag skrev här, men jag har berättat om den så många gånger för olika människor så jag pallar fan inte. Jag kan meddela att jag fortfarande känner mig väldigt trött, däckar typ så fort jag kommer hem från jobbet och orkar inget resten av eftermiddagen. Men jag tror att det blir bättre när jag har glasögon igen. Jag gjorde äntligen synundersökning i onsdags så förhoppningsvis kommer de snart. Ja, vad ska jag säga mer? Kör försiktigt! ;)
 
Planer för jul är fortfarande inte klara, men om en ska vara negativ verkar det bli en tråkig jul i år. Hoppas på att den 23:e blir desto bättre. Det brukar vara så.
 
I onsdags när jag var på Ica såg jag en kille jag snackade med på Tinder en gång. Eller, "snackade" var väl att ta i. Vi sa typ "hej" och "vad gör du" sen slutade han bara svara. Alltså rent generellt, inget judgment för det, jag har ghostat många Tinder-killar i mina dagar, men tycker nog att jag har gett dem lite mer chans än så först. Nåja, his loss, I guess *hihi*. Var väldigt längesen jag hade någon konversation på TInder nu. Lite synd ändå, det kan liva upp tillvaron lite ibland ;)
 
Nu måste jag dra, ses snart! (Antagligen inte, men ni fattar vad jag menar ^^)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0