Life Updates

Jag: "Självklart ska jag inte strunta i min blogg på detta dess 10:e levandsår"
Också jag: "Nu var det visst 2 månader sedan jag skrev ett inlägg sist. Synd att jag inte bryr mig..."
 
Jaa hörrni... Vad finns det att säga? Inspiration saknas väl egentligen inte, men lust att publicera saknas helt klart. Påbörjar inlägg lite då och då men ångrar mig och känner att jag inte kan skriva om vad det nu är jag precis har skrivit om. Haha. Nåja, här kommer lite uppdateringar;
 
Life Update Number 1: Har fortfarande inte tagit tag i bli klar med skiten som är kvar av min utbildning trots att jag lovar mig själv att göra det hela tiden. Tydligen är jag själv inte värd att hålla mina löften till. Ständig källa till ångest är detta, naturligtvis. Synd att jag struntar i det också. Varför göra saker som bidrar till minskad känsla av otillräcklighet och värdelöshet när man kan vältra sig i självömkan istället? Eller för all del, sätta på skygglapparna och gå vidare med livet som om ingenting har hänt. Funkar också otroligt bra.
 
Life Update Number 2: Har skaffat mig ett långtidsvikariat (antagligen minst en månad) på en förskola från och med vecka 32. Känns otroligt skönt och det kändes som ett ställe jag kommer att trivas på när jag var där och hälsade på. Är väldigt glad att jag fick frågan i alla fall och ser faktiskt mycket fram emot att börja där. Känns skönt att ha något som är klart inför hösten i alla fall, så får vi se hur det blir med allting sen.
 
Life Update Number 3: Intet nytt på Tinder-fronten. Vet inte om det är bra eller dåligt ;) Dåligt på så sätt att Tinder-äventyr är väldigt bra bloggmaterial kan vi ju säga i vilket fall, haha!
 
Läste igår att sångaren i Linkin Park är död. Fy vad konstigt det känns med tanke på att vi såg dom på Bråvalla för 3 veckor sedan... En riktigt bra konsert var det dessutom. Vet inte hur man skriver om sånt här utan att låta okänslig, men väldigt tråkigt att höra var det i alla fall.
 
Idag är en sådan där dag när jag liksom inte kommer igång. Klockan är nu över 2 och jag sitter här i sängen med min sovtröja på och har ätit en chokladkaka till frukost. Vet inte varför det blir sådär ibland. Känner mig lite sisådär vad gäller humöret så det kanske är det. Ska tvinga ut mig själv på en Pokéwalk så småningom är tanken! :D See ya pals!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0