Memory book

Den här lilla passagen skrev jag ner i somras för att jag tänkte ha med den i något inlägg framöver, men sen glömde jag visst bort det, så nu kommer den här helt apropå ingenting! ---->
 
Hilma: Karolin, vad gör Camilla?
Jag: Tränar
Hilma: Camilla, vad gör du?
Camilla: Tränar *gör burpees*
Hilma: Snabbare!!
 
Himla söt hon är den där ungen, alltså. Oftast i alla fall ;)
   I övrigt så rullar livet på. Antagligen är det slut på kontakten med Tinder-killen. Helt klart är att vi definitivt inte kommer bli något annat än vänner, men det verkar som att vänskapen också är på väg att rinna ut i sanden nu. Tråkigt på sitt sätt, men inte mycket att göra åt. Maybe I don't need any more friends *hmpf*! Lol, who am I kidding? 
   Nej, men vad ska jag säga? Hela den här "affären" har fått mig att inse en jävla massa saker om mig själv som jag nog inte ville veta egentligen. Eh, ja... Nog om det, det var väl för mycket begärt att något skulle gå bra det här året, helt enkelt ;)
   Nåväl, puss på er allihopa och ha det så bra i det fina höstvädret! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0