Quadrasonic

Dagens insikt courtesy of Tinder: När ens spontana reaktion på presentationen "Genuint hygglig kille." är "Om du faktiskt hade varit en "genuint hygglig kille" hade du inte behövt berätta det." vet man att ens cynism börjar gå överstyr...
   Fått min första dickpic av Tinderkille också. Otroligt tacksam för det är jag *host*. Ok, ska vi vara noga så var den bara halvvägs ute, men ändå. Man kan ju inte få allt, som ni vet! Det kommer fler och bättre gånger ska ni se :D Suck. Killar alltså. Så jävla trött på dem. Och nej, jag menar INTE ALLA MÄN. Men jag tänker att människor med förmåga att tänka fattar det. Menmen, nu ska jag inte bittra om det, den diskussionen har redan gått så himla många varv att det nog inte finns något nytt att lägga till.
   På söndag ska jag på Bastille-konsert. Så fucking excited! :D Denna upplevelse kommer det garanterat att bloggas om. Eller förresten, det var inget. Inga löften om bloggande har vi ju sagt!
   Det album som gått varmt den senaste veckan är dock Escalas nya album (Bond-wannabes som jag lovade mig själv att inte tycka om, vilket uppenbarligen gick väldigt bra osv...). Det här är säkert 10:e gången jag lyssnar på det, bara idag. På tal om det (typ) så ser jag väldigt mycket fram emot Spotifys årsredovisning för 2016. Får för mig att jag har varit lite mer diversifierad i år än jag brukar vara. Återstår att se om det stämmer.
   Ta hand om er så ses vi när vi ses!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0