3 maj

Jaha, då har det äntligen(?) hänt. Jag har blivit....
Tumblr-famous.
 
Nej, men jag har fått ett gäng nya följare de senaste dagarna, och tre-fyra meddelanden i min tumblr-inbox på samma dag. Tror det väl är den totala summan av alla meddelanden jag tidigare fått sammanlagt. Och det hela beror på att jag är svensk och därmed kan översätta vad panelen i "Inför Eurovision" säger om de olika länderna, vilket folk tydligen är väldigt intresserade av att få reda på, av någon anledning. Nåväl, jag njuter av mina 15 seconds of fame! ;)
   Det senaste meddelandet jag fick tar dock priset i randomness - "I read an article that Paow made out with Martin Melan at the Kristallen 2015 and then went home with Måns Zelmerlöw to have sex?". Alltså, jag har så många frågor om det här. Är denna person seriös? Varför skriver hen till mig om det här? Tror denna människa på riktigt att jag har något att rapportera om det? Är detta bara ett vanligt nättroll eller vad är grejen? Jag är så förvirrad?! xD Så här svarade jag till slut i alla fall: "Okaay... That's.... interesting? I don't know what kind of answer you want, but since I am neither of these persons I have no insight in this matter, lol" Rätt nöjd med det svaret, måste jag säga *tihi* Mitt ego har inte alls blåsts upp till enorma proportioner av "berömdheten", nej, nej...
  Om vi tar oss tillbaka till den verkliga världen då, så kan jag berätta att igår var jag i Söderköping på Small Ship Race med barnen i kyrkan. det var trevligt. För en gångs skulle var det ju asbra väder. Mina Small Ship Race-minnen från tidigare år innehåller alla regn och/eller grått väder. Såg två snygga killar som jag och Elvira stalkade fram på facebook (med lite hjälp från folk som visste vilka de var, haha :P). Det visade sig att den ena var gift och hade fyra barn (trodde han var i min ålder men han var 31 tydligen) och den andra hade flickvän, så det var det, så att säga ;)
   Är ni taggade på Eurovision nurå??? Det är jag! :D Och ikväll är det dags för Inför Eurovision igen! :D The awesomeness is real! See ya! ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0