Victorious

Yo!
Jaha, vad ska man säga? Jag skrev i förra inlägget att det var ganska stor chans att jag skulle kunna bli nöjd med resultatet i Melodifestivalen. Vad händer? Frans vinner såklart. Fan, jag trodde verkligen att de utländska jurygrupperna skulle rädda mig, men icke. Jag kan inte förstå varför alla kallar honom charmig? Alltså, bara låten i sig visar ju att han är en douche? Nåväl, jag ska inte använda min blogg till att hata på en 17-åring, men jag är definitivt inte nöjd med det här resultatet. Punkt. Och nej, vi kommer absolut inte vinna Eurovision i år, kom ner från molnen, please (Christer Björkman, I'm looking at you). Skulle snarare säga att vi har tur att vi vann förra året så vi slipper en Anna Bergendahl 2.0. Men ok, ok, jag ska komma över besvikelsen! Min vinnare var i alla fall Oscar Zia. Tycker mer och mer om låten varje gång jag hör den.
   Söndagen spenderades pretty much i sängen, resultatet i Melodifestivalen gjorde mig helt enkelt för sjuk för att jag skulle orka gå upp ;) Närå, kände snuvan och halsontet komma smygande under lördagen och sen när jag skulle sova var det bara att ta fram näsdukspaketet och välkomna årets andra stora förkylning. Dock mår jag helt ok idag ändå, så den är inte riktigt i samma klass som min galna "nyårsförkylning".
   Nu har jag nog inte så mycket mer att säga, så vi hörs helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0