Måndag

Hej på er! Jag har haft en så mysig helg. Förra helgen var också supermysig med pulkaåkning och våffelätande, bland annat. Hade tänkt blogga om det, men det blev inte av, så ville bara säga det ;)
   Denna helgen började med att jag och pappa åkte ner till stan för att jag var tvungen att köpa en ny laddsladd till telefonen (ja, igen!) efter att jag hade tappat den på väg till eller från ridningen. Han skulle köpa nån datorgrej, har fortfarande inte fattat vad. På väg ut från Domino upptäckte jag en Mello-tävling som jag självklart var med i. När jag kom hem insåg jag dock att jag hade svarat fel på en fråga. Attans.
   Kvällen spenderades med att se säsong 1 av Bron på Netflix tillsammans med Camilla. Ett besök i tvättstugan och en sväng till Konsum för att köpa snacks och läsk hanns också med. När vi kom hem såg vi att det hängde en lapp på anslagstavlan i trapphuset. En av grannarna hade hittat min iPhone-sladd! Woop woop! Har varit och ringt på två gånger, men de har inte varit hemma. Men det var skönt, för då kan jag lämna tillbaka den nya sladden, inte superkul med den extrautgiften eftersom jag inte har så gott om pengar just nu.
   På söndagen var jag först i stallet för ett litet möte inför terminens stalljour, sen hjälpte jag till att fodra hästarna. Mysigt. Resten av dagen blev det Bron och Sims 2.
   Sedan på kvällen blev det ännu en Tumblr-bonanza. Har hittat några nya favorittumblrs på senaste tiden, helt enkelt. En av dem som jag började följa har skrivit en Star trek-fanfic som är en av mina absoluta favoriter, så när hon följde mig tillbaka blev jag typ nervös och ba "Oh my god, det här är så coolt! Tänk att hon ville följa lilla mig!". Orkar verkligen inte med mig själv ibland! xD
   Sen var jag uppe halva natten i vanlig ordning, jag har verkligen ingen självdisciplin över huvud taget, det är så pinsamt.
   Nåväl, nu ska jag återgå till pluggandet. Imorgon kväll ska examensarbetet in. Oh my fucking god...
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0