I Believe

Fått ordning på iTunes nu, thank the great frog for that! Lyssnade just på I Believe med Bosson. Åh, vad jag tyckte om den låten när jag var mindre. Ok, jag gillar den fortfarande, det var inget ;)
   Drömde en jättemysig dröm inatt. Vi var på Eurovision i Stockholm <3 Sofie var också med ;) Drömmen var lite underlig också, förstås, annars hade det ju inte varit en dröm tänker jag.
   Jo, så här var det. Vi var och kollade på en av delfinalerna i arenan, trots att vi inte hade biljetter till den. Men på något sätt hade vi ändå lyckats ta oss in tydligen (det framgick inte hur eftersom drömmen började där). Sen skulle jag och Sofie och Sofia gå på toa och lämnade Olle kvar i arenan...
   Anyway, när vi sen skulle gå in igen så ville de se våra biljetter och då visade vi biljetterna till finalen. Då fick vi förstås inte komma in, men vi körde stealth mode och försökte ta oss in ändå, haha. Det gick mindre bra, men det hela löste sig dock när vi fick köpa pressbiljetter (för 40 spänn! ^^) av några journalister som hade flera över. Men då fick vi sitta på ett annat ställe, så jag antar att Olle fick sitta ensam resten av kvällen... Hilarious xD
   Tanken var att jag skulle skriva nåt mer, men sen började jag bläddra igenom mina inlägg på Tumblr och plötsligt bliev klockan 12... Så jag får återkomma en annan dag. Puss på er! ;*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0