Måndag

Yo! Vi kör en sån här igen...
 
När vaknade du imorse? Jag vaknade 5 i 6, när Camilla gick på toa eller nåt, efter att hon hade sett klart Oscarsgalan. Gick dock inte upp förrän vid 9, så somnade väl om däremellan.
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade? Varför är jag vaken??
 
Har du ringt någon idag? Vem? Olle och Sofia. Ingen av dem svarade dock. Olle ringde dock upp senare, så har bluddrat med honom en stund nu på eftermiddagen.
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Glass med chokladsås på McDonald's.
 
Vad ska du göra ikväll? Inga planer än så länge.
 
När fotade du något senast, och vad? Hilma och Camilla som låg och myste inne i det lilla tältet Hilma fick i födelsedagspresent.
 
Vad ser du mest fram emot den här veckan? Förhoppningsvis lite besök av fiskvän, annars är väl typ Melodifestivalen det jag ser mest fram emot, lol.
 
Var på "dejt" med Tinderkillen idag, det sög ^^ Menmen, har redan kommit över besvikelsen tror jag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0