To laugh or to cry, that is the question

Alltså. DETTA ÅRET ÄR ETT STORT JÄVLA SKÄMT. Om jag inte har sagt det förut så tänkte jag att ni kanske ville veta det ;) 
   Nu ikväll åkte jag ut till landet med Bastille på svinhög volym i bilen och sjöng med för glatta livet och körde eventuellt lite för fort, hehe ;) Var jäkligt glad helt enkelt. Kommer ut till landet, ser att mamma har gjort makaronilåda, vilket är så sjukt gott, så då blev jag glad. Äter och äter *KNAK* En hård bit makaron gör så att min tråd bakom framtänderna därnere lossnar lite. Inte skönt, kan jag säga. Den står rakt ut och stör som fan. Så imorrn blir det att ringa tandläkaren och se vad de säger. Gratis lär det ju inte bli i alla fall. Fuck mitt jävla liv xD Helt otroligt alltså. Förväntar mig att 2017 blir det bästa året jag någonsin upplevt nu som kompensation för det här skitåret! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0