Onsdag

Knäppaste grejen idag. Jag tittade på en YouTubevideo där människan gjorde en TMI tag, där man skulle svara på 50 frågor om sig själv. Jag ba: "Åh, den här var ju rolig, den kan jag göra på bloggen!". Sen börjar jag tänka efter lite och inser att jag känner igen flera av frågorna. Till slut inser jag att jag ju redan har svarat på en exakt likadan tag här på bloggen för cirka ett år sedan. Först tänkte jag att jag kan göra den igen, för ni kanske inte minns att jag har gjort den och vissa svar kan ju ha ändrats sedan dess. Men nej, jag letade upp en annan tag istället, så här får ni - 50 random frågor tag!
 
1. Var var du för 3 timmar sedan? Hemma.
2. Vem är du kär i? Ingen.
3. Har du någonsin ätit en krita? Inte vad jag vet i alla fall.
4. Finns det något rosa inom tio meter från dig? Nädu!
5. När var sist du gick till en galleria? Hmm... Det måste vart när jag gjorde synundersökning, så förra tisdagen!
6. Har du på dig strumpor nu? Japp.
7. Har din familj en bil värd mer över 7000 kr? Det har jag väldigt svårt att tro xD
8. När var du sist i en annan stad? Om Kimstad räknas som en annan stad så var det förförra söndagen, annars Stockholm torsdagen innan det!
9. Har du varit på bio de senaste fem dagarna? Nej, tyvärr.
10. Är du snygg? Som fan.
11. Vad var det sista du drack? Vatten.
12. Vad har du på dig nu? Grått linne med grå, blommig "genomskinlig" tröja över, svart kjol med vita prickar samt blå strumpor och svarta och vita skor ;)
13. Tvättar du din bil eller lämnar den på biltvätt? Jag har ingen egen bil och de bilar jag har tillgång till tvivlar jag på att de tvättas särskilt ofta och isåfall definitivt inte för hand.
14. Det sista du åt? Riesen-kola.
15. Var var du förra veckan vid den här tiden? Hemma antagligen.
16. Har du köpt något klädesplagg denna veckan? Nej.
17. När var sist du sprang? Jag vet inte vad det är för något, låter läskigt...
18. Vad var sista sporten du tittade på? Friidrott.
19. Vad är ditt favoritdjur? Hästar, kanske. Har inget :P
20. Din drömsemester? Hawaii skulle vara coolt ;)
21. Sista personens hus du var i? Johannas.
22. Värsta skadan du haft? Kanske när jag ramlade av en häst och slog i ryggen, annars har jag inte skadat mig så mycket i mitt liv. Och det är ju bra! :D
23. Har du någonsin varit kär? Nej, och ibland får jag för mig att jag inte är kapabel att bli kär xD
24. Saknar du någon nu? Ja.
25. Senaste teatern du såg? Rain Man.
26. Vad är ditt hemliga vapen för att locka till dig killar? Jo, förstår ni, det är en livsfarlig blandning av blygsel, självförakt och en nypa desperation! Funkar varje gång! :D
27. Vad är dina planer för ikväll? Ska nog se på Star Trek och så ska jag försöka somna innan typ 1 för en gångs skull, är tanken.
28. Vem var den senaste personen du lämnade en kommentar till? Någon som kallar sig Northernexposure på Fanfiction.net :P
29. Nästa resa du ska på? Ska kanske på kryssning i September.
30. Åker du nånsin på läger? Javisst!
31. Var du en hedersstudent i din skola? Lol what? :P
32. Vad vill du veta om framtiden? Om jag någonsin kommer att få ett välordnat liv.
33. Har du på dig någon parfym? Nope.
34. Ska du till doktorn någon gång detta året? Nej, det får man väl hoppas att jag slipper.
35. Var är din bästa vän? Har ingen bästa vän.
36. Hur mår din bästa vän? Jag hoppas alla mina vänner mår bra! :)
37. Har du en solbränna? Jo, men det tycker jag nog ändå.
38. Vad lyssnar du på nu? Links 2 3 4 med Rammstein. Nu blev det Mein Teil istället innan jag hann skriva klart :P
39. Samlar du på något? Eurovisionbiljetter ;)
40. Vem är den största skvallerbyttan du känner? Jag skulle nog säga min moster Eva, haha ^^
41. Senaste gången du blev stannad av polis? När jag och Carro cyklade utan bakljus när det var mörkt för typ sisådär 3000 år sedan ;)
42. Har du någonsin druckit läsk med sugrör? Ja.
43. Vad står det i ditt senaste SMS du fick? "Jag behövde följa med till trappan så jag kommer hem sent"
44. Gillar du starka såser? Sås är väl inte min "starka" sida, direkt om ni fattar vad jag menar ;)
45. Sist du duschade? Igår. Det är så skönt att jag alltid lyckas pricka in såna här frågor så bra, ni skulle bara veta hur skabbig jag kan vara xD
46. Behöver du tvätta din egen tvätt? Yes, sir!
47. Vad är ditt ursprungsland? Kan det vara Schweiz? Nej, Sverige heter det ju ja, så lätt att föväxla dom där! ;)
48. Är du någons bästa vän? Antagligen inte eftersom jag inte har någon själv :P Sånt har man väl när man är typ 12? Eller är jag elak nu?
49. Är du rik? Hahahaah, kul skämt xD
50. Vad gjorde du klockan 12 inatt? Då kollade jag på Star Trek, eller kanske YouTube minns inte säkert.
 
Puss på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0