Måndag

Snodde tre såna där "test" or whatever från Tumblr och tänkte att jag kunde göra dom här på bloggen istället. Don't worry, jag tidsinställer dom så behöver inte alla komma på en rad ;) Förutsatt att jag skriver några vanliga inlägg däremellan dårå, och det kan jag förstås inte garantera, hehe...

One (name/alias)
Karolin, strangeparadise, MySnowBlade

Two (birthday)
23 februari

Three (zodiac sign)
Fiskarna

Four (height)
165 cm över havet

Five (time)
11:56

Six (sleep)
7 timmar blev det i natt, och det är väl typ där jag brukar ligga, tror jag. 

Seven (favorite books)
Människan jag snodde detta från tolkade det som att man skulle skriva 7 favoritböcker, så då gör väl jag det också. (Ingen inbördes ordning)
1. Harry Potter 2. Divergent 3. Hungerspelen 4. Systrar i Jeans (minus sista boken) 5. Flykten till järnets land 6. Grottbjörnens folk 7. Vi säger Cirkeln-böckerna, bara för att jag inte kommer på nån mer, även fast jag har typ 700 sidor kvar av sista boken, haha ^^

Eight (favorite artists)
(Ingen inbördes ordning här heller och väldigt mycket "just nu". Fråga mig om en månad så har jag säkert ändrat massor på listan) 1. Bond 2. Loreen 3. The Coronas 4. Rammstein 5. Escala 6. Coldplay 7. Moderat 8. Tiësto 

Nine (last movie watched)
Har tänkt och tänkt, men kommer verkligen inte på vilken film jag såg sist... Det kan vara "Trassel"! :)

Ten (college)
Linköpings Universitet Campus Norrköping

Eleven (dream job)
Att få betalt för att se serier hela dagarna *tihi*

Twelve (the meaning behind your url)
Strange Paradise är en låt med Bond, helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0