I quit.

Alltså, nej, för fan, sluta, jag ger upp nu! -.- Stod och diskade samtidigt som jag kollade på nästa Star Trek-film. Helt plötsligt slutade ljudet att funka, jag kunde bara höra ett lågt mummel när de pratade, musiken och ljudeffekterna hördes dock bra, tur att filmen var textad! (Y) Jag antog att det var själva videon vars ljud var fuckat, men nu satte jag på Spotify och insåg att det självklart är mina jävla hörlurar som börjat låta som om man kör ljudet genom en jävla tunnel eller något skit. Alltså, på riktigt jag har varit så försiktig med de här lurarna eftersom jag varken orkar eller har råd att köpa nya var tredje fucking månad. Vete sjutton vad jag ska göra nu... Aaargh! -.-'
   Var väl bara det jag hade att säga, nu ska jag nog åka och leka med Hilma. Imorrn börjar Inför Eurovision! Woopie! *taggad* Hejdå med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0