Hallelu!

Här kommer ett till skamlöst stulet "test" från Tumblr:

Countries I’ve Lived In: Sverige

Favorite Fandom: Star Trek: Voyager antar jag, eftersom det är den jag är mest aktiv i för tillfället. Eurovision-fandomen är iofs väldigt nice också!

Languages You Speak: Svenska och engelska.

Favorite Film of 2015: Oj... Sista Hungerspelenfilmen kanske? Vet inte, ser ganska lite film och sen är jag dålig på att komma ihåg vilka jag har sett ^^

Last Article You Read: En artikel på svt.se/melodifestivalen, en intervju med Petra Mede. Så jävla bäst är hon <3

Shuffle your song library and put the first three titles here: 
Ya Shosla S Uma - t.A.T.u (ryska versionen av "All the things she said")
I Hate Myself for Losing You - Kelly Clarkson
L'Essenziale - Marco Mengoni (Eurovision 2013 Italien)

Last Thing You Bought Online: Biljetter till Eurovision the Party :D

Last Person You Dreamed Of: Hm, vet att pappa var med i en dröm för ett tag sen, men kan inte få fram en klar bild av vad jag drömde i natt... Vet att det var nåt, men får inte fram det i minnet, haha.

Any Recurring Dream: När jag var liten drömde jag flera gånger om nån slags djurpark som låg i ett torn typ, annars har jag nog inga återkommande drömmar.

Any Phobias or Fears: Ormar.

How Would Your Friends Describe You: Blö, I don't know, rolig? xD

How Would Your Enemies Describe You: Töntig, kanske, inte fan vet jag, måste skaffa mig "enemies" först i så fall ;)

Would You Take a Bullet for Someone: Antagligen inte, om jag ska vara ärlig, är ju skitfeg xD

If you had money to spare, what would you buy first: Nya skor ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0