YES!

Och återigen så får jag bevisat för mig att saker och ting löser sig till slut; jag fick G på omtentan! Sååå skönt! Tack världen! Eller nej, vet ni vad? Tack till mig själv, det var faktiskt jag som fixade det här och ingen annan. Så det så ;)
   Anywaaaay... Igår hade vi föreläsningen från helvetet. Närå, men den var sjukt dålig och ingen fattade nånting. Jag satt där och tänkte "Är det jag som är korkad?" när Sandra viskar till mig "Fattar du vad hon pratar om?" "Nej" svarar jag varpå Sofia flikar in och säger "Vet ni vad hon pratar om?". Haha. Frustrerande som fan, men ändå skönt att man inte var den enda som kände sig helt borta. 
   Annars då? Livet flyter på, efter förra veckans magproblem så känner jag mig redo för att ta tag i den här veckan lite mer ordentligt. I alla fall varje kväll när jag släckt lampan ;) Vi får se hur det går med allt, jag försöker att ta en dag i taget och beta av allt som ska fixas och inte stressa upp mig över framtiden och det funkar hyfsat i alla fall.
   Jag fick i alla fall G på omtentan och det tänker jag fira hela dagen genom att vara glad som fan! :D Bai bai!
 
- How can I get some time alone with you?
- With difficulty!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0