5 september

Nu har ett till problem löst sig; jag får CSN! :D Dock bara för 75% studier, så får lite mindre pengar än jag är van vid, men jag är inte särskilt slösaktig, så det ska nog ordna sig ändå. 
   Ett nytt problem har dock dykt upp, eller ja, ett problem som jag hade tänkt skulle vara löst efter igår kommer att kvarstå. Gjorde omtenta på salstentan från i juni igår och det kändes sämre än förra gången, så det blir med största sannnolikhet ett U till. Fan också. Tänk att ett enda poäng ska få plåga en så in i helvete mycket. Alltså fick ju 9 poäng förra gången och gränsen var 10... Blir så förbannad varje gång jag tänker på det!
   Igår följde Johanna och Hilma med mig på min ridlektion och det var så mysigt :) Vår ridlärare var sjuk så vi hade en vikarie, det var lite synd, men det gick bra ändå. Speciellt med tanke på att det var hoppning. Det var visserligen bara travhoppning över ett hinder, så det ska ju inte vara några problem och Bruno är pro på hoppning, men lite nervös är jag alltid ändå ^^
   Nog om det, nu ska jag ha en riktigt skön lördag så blir det heldagsrep med kören imorrn. Skoj, skoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0