Varför försöker jag ens? xD

Jaa, hörrni, det är bara att inse: hörlurar och jag är inte kompisar! Köpte nya hörlurar förra veckan efter att ha lånat (och naturligtvis förstört) Camillas hörlurar i några månader. De är jättebra och funkar fint och så, förutom den lilla, förbannat irriterande detaljen att mikrofon/svarsknappen sedan igår går bananas så fort man typ nuddar den vänstra sladden. Den hoppar fram och tillbaka i låtar, mellan låtar, den pausar YouTube-videor, den startar Siri och jag vet inte allt den där jävla knappen lyckas göra med min telefon. Blir sååå frustrerad. Frågan är ju om det är ett tillräckligt stort fel för att man ska kunna lämna tilbaka dem och få nya? Har ju faktiskt kvittot kvar för en gångs skull. Och fråga nummer två är om det är värt det? De nya lurarna är väl säkert lika känsliga dom isåfall... Alltså, jag tycker verkligen inte att jag behandlar mina lurar mer vårdslöst än andra, så förstår inte varför de jämt ska gå sönder så fort :'(
Ville bara få ur mig lite frustration, hehe! Återkommer när jag har nåt mer att säga ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0