Var det nån som sa måndag?

Idag är det måndag. For realz. Trött som ett as imorse, fick tvinga upp mig upp sängen, på riktigt dåligt humör drog jag upp rullgardinen till den mörka morgonen. Woop woop! Slapp skrapa rutorna på bilen dock, stort plus!
   Sen var det mer eller mindre kaos på praktiken, alla barn utom ett var där (så många har det aldrig varit under mina veckor här) och vi var en personal kort. Vid ett tillfälle hade jag 3 gråtande barn runt omkring mig samtidigt. Japp, då är livet bra hörrni ;) 
   Kom hem, satte mig med datorn i sängen, kollade YouTube, sen satte jag på musik och sa godnatt för en stund. Så skönt! <3 
   Nu har jag tankat bilen, ätit godis och kollat serier. Nu är mitt stora problem att jag inte kan bestämma mig för vilken serie jag ska avsluta kvällen med, haha. Vilket jävla i-landsproblem alltså!
   Undrar hur mycket smulor jag har under mina tangenter just nu, sjukt många som man måste trycka hårt på helt plötsligt.. Så om jag har missat bokstäver nånstans, så vet ni varför.
   Vi kan avsluta med ett sött moment från praktiken (tyckte jag iaf): Jag och några barn lyssnade på en rörelse-CD och jag blev varm, så jag tog av mig min kofta/tröja och la den bredvid mattan vi var på. Då tittar en av pojkarna på mig och så säger han "Den ska du ha på dig sen när vi går ut" Så söta är dem <3
   Nåja, nu ska jag nog ta nåt litet kvällsmål och försöka bestämma mig för vad jag ska se härnäst. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0