Då vare oktober!

Yo!
Var en hel praktikvecka sedan jag hörde av mig sist! Första veckan har varit bra, jag känner mig välkommen och trivs bra, så förhoppningsvis ska det ordna sig.
   I tisdags efter praktiken åkte jag och mina systrar iväg till Stockholm och Globen för att gå på "Hela Sverige skramlar", en välgörenhetskonsert för flyktingkatastrofen med massa, massa artister och komiker osv.Och bästa Petra Mede som konferencier. Över 4 timmar höll det på. And it was bloody awesome! Dock ledsen över att inte Loreen var med, men ni vet vad jag brukar säga: man kan inte få allt! ;) Kom hem vid strax innan 2 och skulle upp 6.30 dagen efter. Good times! Men, jag vaknade 5.40 istället, why not liksom? 
   Det är ju det här med tröttheten när man har praktik alltså, helt galet. Man kunde ju tro att onsdagens 3-4 timmar sömn skulle vara den värsta, men det var faktiskt torsdagen. Vi hade planeringsdag, så det var inga barn där utan bara typ möten och en föreläsning. Och alltså, ni fattar inte. Jag satt och höll på att somna HELA dagen. Det gick aldrig över, ingenting hjälpte, så sjukt jobbigt. 
   OK, nu måste jag "cut this short" för pappa ringde och bjöd på fika och jag msåte hinna diska innan jag åker, haha. C ya! ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0