Torsdag

Nej, men hörrni, känner inte för att berätta om mitt liv just nu så vi kör en pest eller kolera istället! Pass på! ;)
 
Kjol eller klänning - Kjol, tror jag, men gilar båda.
 
Foundation eller puder - Inget av det för tillfället, men när jag använder foundation så använder jag puderfondation, så I guess en kombination? ;)
 
Uteväll eller hemmakväll - Hemmakväll. Är dock väldigt sugen på en utekväll för tillfället! ^^
 
Mascara eller läppglans - Mascara, läppglans är klibbigt, haha.
 
Laga mat eller bli serverad mat - Matlagning är bara det värsta jag vet, så det blir väl väldigt svårt att gissa svaret här!
 
Favoriträtt - Ugnspannkaka, säger vi nu bara för att jag blev sugen på det.
 
New York eller London - Har ju inte varit i något av dom, men tror London lockar lite mer faktiskt.
 
Drömresemål - Vill gärna åka till USA någon gång i mitt liv, annars Australien (alternativt Nya Zeeland så slipper man alla äckliga ormar ;) )
 
Mest minnesvärda resan - Det måste ju vara Österrikeresan! Den senaste alltså, men den första var ju pretty awesome den också förvisso! ;*
 
Plattat eller lockigt - Lockigt om jag måste välja, men annars helst bara helt naturligt :) 
 
Pizza eller hamburgare - Pizza
 
Mössa eller hatt - inte så förtjust i huvudbonader personligen, men det är ju skönt med mössa på vintern ibland ;)
 
Klackar eller sneakers - Sneakers, antar jag.
 
Favoritprogram på TV - BRON! <3 Alltså, söndagar är typ min favoritdag just nu, tack vare denna briljanta serie som livar upp tillvaron!
 
Midsommar eller julafton - Julafton.
 
Favoritsnacks - Ostbågar <3
 
Äta ute eller hemma - Ute, men hemmagjort är också gott såklart!
 
Film eller serie - Serie, no doubt.
 
Dansa till House eller RnB - House. 
 
Väska eller skor - Lol, konstig fråga? Skor..?
 
Smokey eye eller eyeliner - No idea ^^
 
Mest nöjd med på min kropp - Mitt hår *tihi*
 
Minst nöjd med på min kropp - Mn mage
 
Vänner eller familj - Båda!
 
Lugn familjesemester eller partysemester - Lugn familjesemester, tror jag
 
Godis eller bullar - GODIS!
 
Snapchat eller Instagram - Snapchat
 
Favoritpodcast - Lyssnar inte på nån
 
Vad jag vill ha just nu - Chokladbollar xD
 
Frukost eller middag - Middag
 
Vad spenderar jag mest på - Godis, snacks och mat av olika slag!
 
Favoritlåt just nu - Dear... Eh, Donaukinder - Rammstein, Señorita - Bond, Explosive - Bond, Highly Strung - Bond, Hollow Talk - Choir of Young Believers, In the End - Linkin Park, I'm in it with You - Loreen, and the list goes on and on, har en "musikig" period just nu.
 
Vad gör jag ikväll - Ska hämta Hilma på förskolan och va med henne ett tag, sen ska jag eventuellt på spelkväll igen.
 
Skidsemester eller tropisk semester - Vad innefattar tropisk semester? Om det betyder typ djungeln så väljer jag skidorna ^^
 
Något jag aldrig skulle göra - Tatuera mig, typ.
 
Kaffe eller Te - Te, men helst nåt annat ;)
 
Vad dricker jag helst utomlands - Cola
 
Vad är jag sämst på - Att sluta fucking skjuta upp allt - börjar bli patetiskt, på riktigt.
 
Högst upp på önskelistan - Att bli klar med skolan
 
Så! Nu ska jag äta, puss på er!
 


Kommentarer
olleboll

borde du inte vara bäst på att skjuta upp saker,inte sämst, eftersom du gör det jämt ;)

2015-11-14 @ 00:56:31
URL: http://olledolle.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0