Söndag

Haha, hittade en till sån här, en så kallad "TMI tag" :P Here goes;
 
1. Vad har du på dig? Min Eurovisiontröja och mjukisbyxor <3
2. Någonsin varit kär? Nej, det tror jag faktiskt inte :P
3. Någonsin haft ett jobbigt breakup? Säger väl sig självt lite ^^
4. Hur lång är du? 165 cm
5. Hur mycket väger du? Wouldn't you like to know? ;)
6. Några tatueringar? Nej
7. Några piercingar? Öronen
8. OTP? Lol, jag är inte 15... *whispers* Piper och Leo...
9. Favoritprogram? Bron <3
10Favoritband? Bond
11. Någonting du saknar? Nej, faktiskt inte just nu :)
12. Favoritlåt? Ok, väljer bara en nu då - Someone Else's Hands med The Coronas.
13. Hur gammal är du? 23 år och 8 månader ;)
14. Stjärntecken? Fiskarna
15. Någonting du letar efter hos en partner? Orkaaaa...
16. Favoritmotto? Man kan inte få allt! (Obs skämt ^^)
17. Favoritskådespelerska? Kate Mulgrew
18. Favoritfärg? Orange
19. Hög musik eller låg musik? Hög musik, såklart. Vilken jävla fråga xD
20. Vart går du om du är ledsen? Mitt rum, antar jag.
21. Hur lång tid tar det för dig att duscha? Typ 10-15 minuter, skulle jag tro.
22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Högst en timme.
23. Någonsin varit med i ett slagsmål? Everyday ;)
24. Turn on? Allmänbildning :P
25. Turn off? Rökning
26. Anledningen till att du började blogga? Oj, det minns jag knappt längre. Hade börjat läsa några bloggar och ville prova själv, typ.
27. Rädslor? Ormar och ett gäng andra grejer, är lite utav en mes xD (and proud of it too!)
28. Senaste saken som fick dig att börja gråta? I typ onsdags när jag fick lite panik över mitt liv x)
29. Senaste gången du sa att du älskade någon? Har nog aldrig sagt det till nån :P
30. Meningen bakom ditt bloggnamn? En låt med Bond :)
31. Senaste boken du läste? Insurgent
32. Boken som du för tillfället läser? Allegiant
33. Senaste programmet du såg? Så mycket bättre
34. Senaste person du pratade med? Min syster
35. Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? se föregående fråga ;)
36. Favoritmat? Lasagne
37. Plats du vill besöka? Land eller? I så fall England, USA, Australien, Nya Zeeland.. typ så!
38. Senaste plats du besökte? Land - Österrike, annars var det Ica i Klockaretorpet.
39. Är du kär? Nej.
40. Senaste gången du blev förolämpad? Alltså va? Haha xD
41. Favoritsmak på godis? Om man räknar bort choklad så blir det nog surt!
42. Vilka instrument spelar du? Inget aktivt, men kan spela fiol, piano och typ 3 ackord på gitarr
43. Favoritsmycke? Räknas ringar som smycke? isåfall är det en av mina ringar i all fall ^^ 
44. Senaste sporten du spelade? Red i fredags, och det kallas ju faktiskt ridsport så.
45. Senaste låten du lyssnade på? Lyssnar just nu på Warm med The Coronas.
46. Favoritraggningsreplik? "Tjena kexet, står du här och smular?", är annars förtjust i alla former av Harry Potter-raggningsrepliker ;)
47. Har du använt den någon gång? Varje helg på krogen ;*
48. Senaste gången du var med någon? Kollade på film med Mamma, pappa, Camilla, Johanna, Gerry, Hilma och Camillas kompis Vega i fredags.
49. Vem borde svara på de här frågorna nu? HELA VIDA VÄRLDEN!! Leave a comment, vetja! ;)
 
Sorry om jag är tråkig som bara gör sånt här hela tiden, men varje gång jag ser ett sånt blogginlägg så vill jag göra det själv också, so what's a girl to do, liksom? Puss på er!


Kommentarer
sofie

Jag tycker om när du gör sådana här tester :D Fast jag skulle vilja att du gör tester med frågor som är lite djupare istället för typ ” din favoritfärg” Haha.
Här kommer mina svar (igen ;) )

1. Vad har du på dig? Svart jeans + grön tröja
2. Någonsin varit kär? Njaee… inte kär
3. Någonsin haft ett jobbigt breakup? Nope
4. Hur lång är du? 171 cm
5. Hur mycket väger du? HAHA
6. Några tatueringar? I wish…
7. Några piercingar? I öronen
8. OTP? Caroline and Klaus
9. Favoritprogram? Game of Thrones
10. Favoritband? Elliot Minor
11. Någonting du saknar? Min mormor
12. Favoritlåt? Alex Vargas cover av låten Sweet Nothing
13. Hur gammal är du? 23 år
14. Stjärntecken? Stenboken
15. Någonting du letar efter hos en partner? Passion i alla dess former ;) Passion som i attraktion och Passion som i Ambition ^^
16. Favoritmotto? Don’t compare your beginning to someone else’s middle
17. Favoritskådespelerska? Vet inte. Men en som har berört mig med sitt skådespeleri är Felicity Huffman
18. Favoritfärg? Grön
19. Hög musik eller låg musik? Håller med dig Karro! Vad är de för fråga? xD
20. Vart går du om du är ledsen? Till min mamma
21. Hur lång tid tar det för dig att duscha? 10-15 min
22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? 15 min på vardagar ^^
23. Någonsin varit med i ett slagsmål? Nä
24. Turn on? Glimten i ögat ;)
25. Turn off? Ointelligens
26. Anledningen till att du började blogga? Jag bloggar inte längre ^^
27. Rädslor? Döden… djupt men sant
28. Senaste saken som fick dig att börja gråta? Kommer inte ihåg
29. Senaste gången du sa att du älskade någon? I veckan
30. Meningen bakom ditt bloggnamn? Haha ingen ska hitta min gamla blogg….
31. Senaste boken du läste? Tror att de var Allegiant
32. Boken som du för tillfället läser? Ingen just nu
33. Senaste programmet du såg? Americas Next Top model (#TEAMNYLE)
34. Senaste person du pratade med? En kollega
35. Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? Min mamma
36. Favoritmat? Plankstek
37. Plats du vill besöka? Nya Zeeland eller Italien
38. Senaste plats du besökte? Jag är på mitt jobb nu ?
39. Är du kär? Nej, men har nog en liten crush iaf >.<
40. Senaste gången du blev förolämpad? För några veckor sen när min kollega dumförklarade mig.
41. Favoritsmak på godis? Chocolate :D
42. Vilka instrument spelar du? Basic Piano och gitarr
43. Favoritsmycke? Mitt halsband som jag har på mig varje dag 
44. Senaste sporten du spelade? Haha kommer inte ihåg
45. Senaste låten du lyssnade på? Sweet Nothing – Alex Vargas
46. Favoritraggningsreplik? Jag slår vad om en kyss att du inte vågar pussa mig ;)
47. Har du använt den någon gång? Nähe döööh
48. Senaste gången du var med någon? Igår, vi hade massa folk hemma
49. Vem borde svara på de här frågorna nu? Alla som läser Karros blogg :D

2015-11-16 @ 17:22:08
Sofia

Jag vill också vara cool och svara på frågor! ;)

1. Vad har du på dig? Jeans, linne och min bauhaus-tröja
2. Någonsin varit kär? Jaa faktiskt
3. Någonsin haft ett jobbigt breakup? Skulle nog inte kalla det för jobbigt, inte riktigt :)
4. Hur lång är du? 168,5 cm vad jag minns! Men detta var typ i 8:an...
5. Hur mycket väger du? ungefär lika mycket som igår!
6. Några tatueringar? Nej
7. Några piercingar? Öronen
8. OTP? Fattar inte denna fråga... Hugh Jackman?
9. Favoritprogram? PH (du vet att du vill kolla!) och TWD
10. Favoritband? Har inget sådant
11. Någonting du saknar? Mat i magen!
12. Favoritlåt? Dangerous - David Guetta
13. Hur gammal är du? 23 år
14. Stjärntecken? Jungfru
15. Någonting du letar efter hos en partner? trygghet och humor!
16. Favoritmotto? Ska vi leva som de andra, eller ägna oss åt varandra *omg so deep*
17. Favoritskådespelerska? Hugh är bra, men jag måste nog säga Jack Nicholson.
18. Favoritfärg? Gul!
19. Hög musik eller låg musik? Musik över huvud taget! beror på vart jag är, spelar gärna inte hög musik i spårvagnen!
20. Vart går du om du är ledsen? Till killen eller mamma.
21. Hur lång tid tar det för dig att duscha? 20 min
22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Med frukost inräknat - 1 timme. Endast göra mig söt - 10 min.
23. Någonsin varit med i ett slagsmål? Min vardag
24. Turn on? Omedveten charm
25. Turn off? Samma som Karro, rökning.
26. Anledningen till att du började blogga? Finns min blogg kvar? I dont know :)
27. Rädslor? Som Sofie, höhö... döden.
28. Senaste saken som fick dig att börja gråta? Det måste ha varit när vi la ner min morfars urna i graven.
29. Senaste gången du sa att du älskade någon? Några timmar sen!
30. Meningen bakom ditt bloggnamn? Alldeles för lång historia :)
31. Senaste boken du läste? "Näringslära för högskolan" hahahaha!
32. Boken som du för tillfället läser? "Människokroppen - fysiologi och anatomi" ;)
33. Senaste programmet du såg? Mannen som talar med hundar!
34. Senaste person du pratade med? Min kille
35. Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? Min kille :)
36. Favoritmat? Fläskfilé med banan vs. kebabrulle
37. Plats du vill besöka? Australien och nån söderhavsö!
38. Senaste plats du besökte? Land - Österrike
Plats - Myrorna
39. Är du kär? ja!
40. Senaste gången du blev förolämpad? Minns inte, bryr mig inte :)
41. Favoritsmak på godis? Surt alla dagar!
42. Vilka instrument spelar du? Inget :( trummar ibland på mina lår?
43. Favoritsmycke? Ett halsband som jag alltid har på, samt mina nya badass-örhängen med klor! 8D
44. Senaste sporten du spelade? Sport?
45. Senaste låten du lyssnade på? Jag är dålig på att lyssna på musik, men det spelades nån konstig jullåt på myrorna, så det får bli den. fortfarande okänd.
46. Favoritraggningsreplik? Dina tänder är som stjärnor - gula och långt ifrån varandra!
47. Har du använt den någon gång? Japp, den funkar! ;)
48. Senaste gången du var med någon? Hade tjejmys hos en i klassen fredag-lördag!
49. Vem borde svara på de här frågorna nu? DU! :D

2015-11-16 @ 18:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0