Hollow Talk

Yo! Måste bara få gnälla lite! Som vanligt när en app ändrar på sig, haha. Instagram. Varför, varför la ni till "läs mer"-funktionen? Nu måste jag ju stanna upp och tänka efter "vill jag läsa hela texten?" varje gång någon har skrivit lite längre än vad ni bedömer som normalt. Inte nöjd med detta alls.
   On another note, bästa peppningen ever på Hogwarts Logic-twittern idag: "If you ever feel bad about your procrastination, Harry had three months to figure out the egg clue and still did it the night before". Jag vet inte, jag behövde höra det, bara xD
   Hade en så himla konstig morgon. Vaknade av väckarklockan, men var alldeles för jävla trött för att gå upp så jag väntade tills jag hörde Camilla gå upp innan jag släpade mig upp och åt frukost. Efter det såg jag ett avsnitt Heroes i sängen innan jag somnade om igen, och sov i tre timmar. Alltså, va? Försökte vakna till flera gånger, men det gick verkligen inte, väldigt obehagligt faktiskt. Har verkligen varit väldigt mycket tröttare än vanligt på senaste tiden. Om det inte var helt omöjligt skulle jag lätt kunna få för mig att jag var gravid eller nåt, haha. 
   Åh, Frozen med Madonna! <3 Hade glömt hur mycket jag älskar den låten. Kan ju ha nåt med att göra att jag spelade sönder den för några år sen och behövde en paus efter det, men ändå! Den kom upp på iTunes om ni undrade varför jag började babbla om det helt plötsligt, hehe.
  Jaja, imorrn är det biljettköande som gäller!! Yaaaas! :D Can't wait. Pluggas ska det också göras förstås, men som ni (kanske) märker så försöker jag hålla sådant gnäll borta från bloggen. Men så ni inte oroar er, så ville jag bara tala om det att jodå, det ska pluggas imorrn också ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0