Adagio for strings

Here we go again ;) Enbart för att retas *tihi*
 
Hur gammal är du? 23 år och 9 månader ;)
 
När vaknade du idag? Ugh, don't remind me...
 
Vad åt du till frukost? Havregrynsgröt
 
Nämn tre saker man kanske inte vet om dig: (Jävlar, vad detta var svårt xD) Jag gick i fotboll ett tag när jag var typ 8. Jag har enorma mindervärdeskomplex gentemot mina systrar. Jag kan ibland bli rädd för att en dag vara "den ensamma mostern" utan familj som typ bor tillsammans med sina 15 katter, eller nåt sånt ^^
 
Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd med? Det var ett jävla tjat! Se tidigare inlägg ;)
 
Vad har du gjort idag? Sett Heroes och Star Trek, spelat Candy Crush, lyssnat på musik.
 
Vilken film såg du senast? Minions
 
Är du besatt av nånting? HAHA, vart ska jag börja, damer och herrar? Ok, men min största besatthet just nu är nog låten Adagio for Strings med Tiësto. För övrigt typ tredje versionen av den låten som jag totalt fastnat i ^^
 
Beskriv en perfekt dag? Ingen väckarklocka, göra vad man vill hela dagen, inga krav, bara lycka ;) Vagt och bra, right?
 
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Min sköna säng i mitt kalla rum *höhö* Dags att dra på elementet nu kanske. Är ju lite utav ett mänskligt element när jag sover dock, så egentligen stör det mig inte så mycket, men ändå. Man kan ju få lunginflammation!! =0 *LOL*
 
Vad lyssnar du på just nu? Winter (2000 version) med Bond.
 
Hur går du helst klädd? Snyggt och bekvämt ;) Mer benägen att rucka på "snyggheten" dock. Bekvämlighet for the win!
 
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Nu får jag nog ändå säga kvällsmänniska, faktiskt.
 
Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Engelska, om frågan menar kunskapsmässigt, vilket jag tolkar det som. Favoritämnet var annars musik ;)
 
Vad köpte du senast? En macka :P
 
Vad har du i dina fickor? De är tomma för tillfället
 
Vilken är din favoritaffär? Cubus
 
Vilket smeknamn har du haft? Karro, Karrkarr, typ så
 
Vilka är dina största svagheter? Att jag inte kan stå emot rösten i huvuudet som säger åt mig att "äh, du kan ta det där sen, det löser sig", trots att detta beteende leder till ständig ångest x) 
 
Blä, vilken tråkig sista fråga! Vet ni vad jag är riktigt jävla exalterad över? Att biljetterna till Eurovision släpps på torsdag! :D Äntligen är det dags! (Om 6 månader, haha) Jag har inte en jävla aning om hur mitt liv ser ut då, men där kan man verkligen snacka "zero fucks given", jag ska vara där, punkt slut. And I'm gonna have the time of my life! För sen vinner säkert Azerbajdzjan eller nåt och dit tänker jag inte åka.


Kommentarer
Sofie

Jag tycker om testerna :D
Ska dock ta fram ett djupt test åt dig ;)

Svar: Do it ;)
Karolin

2015-11-25 @ 07:04:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0