5 maj

Hej på er!
Så var det maj igen då. Ligger i sängen och läser kurslitteratur med musik i öronen. Kör shuffle på iTunes och när en låt från förra årets Eurovision kom upp insåg jag att idag för 1 år sedan var vi på väg till Danmark. Oh how glorious those days were ;) Och inom en inte allt för snar framtid är det dags för Österrike! Känner mig dock lite stressad över det nu när jag inser att det blir en del att göra i den här kursen. Jaja, problem är till för att lösas och så vidare!
   Igår fick jag besked att jag kommit in på en av sommarkurserna jag hade sökt, så nu blir jag i alla fall inte helt utan inkomster i sommar, skönt! Jag kör visst rekordförsök i antal utropstecken per inlägg idag märker jag, haha. Nej, men ville väl mest bara uplysa er om dessa oerhört viktiga saker, så nu blir det tillbaka till kurslitteraturen. See ya!


Kommentarer
olleboll

Vilken kurs???

2015-05-11 @ 20:28:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0