11 maj

Ey yo! How you guys doin'? I'm doing fine, thank you. Närå, men allvarligt, trots att det finns ett helt gäng med stressmoment i mitt liv för tillfället så mår jag ändå bra. Jag vet inte, helt plötsligt var det som att min hjärna gjorde en helomvändning och gick in i "positive mode" helt på eget bevåg. Kanske är det för att det är vår, eller för att vi snart åker till Österrike, eller så blev det tröttsamt även för min lilla hjärna att vara negativ och bitter hela tiden ;) Men oavsett anledning tackar jag och tar emot. 
   En annan sak jag plötsligt lyckats med är att jag har lyckats bli av med mina torra läppar och därmed även slutat dra bort skinn från dem. Ganska logiskt iof, när läpparna inte är torra finns det inget att dra bort ^^ Yep, så kan det gå. Haha, alltså, vem vill veta det här? xD
   Helgen spenderades med att göra absolut minsta möjliga. Läsa kurslitteratur skulle jag ha gjort men det glömde jag så lägligt bort, så det fick jag göra tidigt i morse istället. Och så hade jag dessutom svårt att sova igår så ni kan ju gissa att jag är trött idag? Heldag i skolan på det också, perfekt recept på trötthet! Men det var nog ingen i min kära arbetsgrupp som kände sig särskilt pigg imorse verkade det som, så det gjorde inte så himla mycket. Nu ska jag i vilket fall dra till stan och möta upp Johanna och Hilma, så får vi se vad som händer. Kram på er!


Kommentarer
olleboll

Vem vill INTE veta detta?!

2015-05-11 @ 20:27:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0