Tisdag

Hellu! En liten fundering sådär: Varför följer jag mig själv på bloglovin? Det är ju inte som att jag någonsin kommer missa att jag har skrivit ett nytt inlägg... Fråga två: Varför har jag inte tänkt på att det är konstigt innan? På tal om det, följ mig på bloglovin, vetja! Enkelt och bra, så kommer ni aldrig missa ett enda av mina fabulösa inlägg ;) Länk------> http://www.bloglovin.com/blogs/strangeparadise-266568 
   Har jag berättat om min nya hobby förresten? I så fall gör jag det igen då. Jag har börjat spela Turf! Det är en app i mobilen och spelet går ut på att man går runt och "tar" zoner och samlar poäng genom att vara herre över så många zoner som möjligt. Turf betyder ju alltså revir på engelska. Hur tar man zoner då? Jo, genom att i appen leta upp de på kartan och sen gå dit i verkligheten och stå inuti zonen i 45 sekunder. Jag har turen att ha en zon precis utanför mitt hus, så där har jag några lättförtjänta poäng :) Började med detta i oktober, men hade en rätt lång downperiod innan jag började igen på allvar denna månaden. Det finns en topplista (obviously) och poängen nollställs första söndagen i varje månad. Just nu ligger jag på plats 91 i Östergötland. Rätt stolt ^^. Plats 1937 i världen, haha. Ettan, tvåan och trean i varje land får pris. Men dit kommer jag aldrig lyckas ta mig, då det uppenbarligen finns folk som lever för denna hobby. Som med allt annat, antar jag.
   Aja, nu orkar jag inte skriva mer, ni fick ju trots allt ett inlägg igår också så ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0