20 januari

Hellu!
Sedan i södags har jag gett min dator ett nytt smeknamn: "Pelle Protes". Inte nog med att jag måste ha en USB-mus så måste jag också nu ha en USB-grej som tar emot WiFi eftersom min dumma dator sedan uppdateringen till Windows 8.1 tydligen förstört sitt eget nätverkskort eller nåt, jag vete fan. Men. Varför sluta eländet där? Glad som jag var i söndags när jag äntligen hade WiFi på min dator igen surfade jag loss bara för att plötsligt inse att min mus gjort sitt. He. He. Men faktiskt har jag klarat av att använda datorn utan mus nästan helt utan problem sedan dess. Rätt imponerad ändå, haha. Men ska köpa en ny idag, så kanske jag och Pelle Protes kan vara kompisar efter det. To be continued, så att säga.
   Känns som att jag mår bättre och bättre nu. Skönt. Igår var jag hos en kurator på skolan och pratade. Det kändes bra, om än nervöst och ovant. Ska dit igen nästa vecka så får vi se vad det hela leder till.
   För ett antal år sen är det väl nu, så fick Camilla ett gammalt xbox av Gerry, som hon inte har fått att fungera. Men nu i lördags var Gerry och Hilma här hos oss och fixade det (bland annat). Spelkollektionen består av 4 racingspel, ett snowboardspel och Sims 2. Jag älskar racingspel så jag är nöjd, hihi :) Sims 2 är rätt osmidigt men lite lagom kul ett tag iallafall. Snowboardspelet är btw SSX3 om det känns igen bland simsfansen? ;)
   Nu ligger jag i min säng, lyssnar på musik och skriver blogg. Har en föreläsning klockan 13, så börjar väl bli dags att klä på sig och så vidare. Synd att det är så himla tråkigt bara, tihi. Ska nog spela lite Burnout 3 först, mohaha (det roligaste racingspelet på xbobxet). Nej, men puss på er så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0