Babycakes

Hellu!
   She's alive, she's alive! Närå, skoja bara, ni vet ju att jag har varit i fjällen. Och helgen har spenderats med att återhämta sig och vänja sig vid att vara hemma igen, samt lite födelsedagsfirande. För idag fyller jag 23! På den 23:e *tihi*. Alla hatar mig för att jag tjatar om det hela tiden, men det är ju dökul?!
   Jaja, nu har jag en fråga: Ska till kuratorn kl 14 (ja, jag sa ja till att boka in ett möte på min födelsedag, känns lite koko så här i efterhand ^^), jag har alltså, i teorin, 49 minuter på mig att duscha och fixa till mig, men min fråga till er är: Är det ok att gå med skitigt hår och myskläder till kuratorn på sin födelsedag? Orkar inte med min egen lathet alltså xD 
   Att jag ställer dessa frågor kanske ger en liten hint om hur jag har spenderat denna dag hittills. Jag har legat i sängen med datorn, flyttat till köksbordet med datorn och sen stannat där sen jag åt frukost för... 3 timmar sen... Det var det där med min lathet, ja! Hade planerat att jag skulle spela TV-spel också, men det blev visst inte så. Än så länge iaf, dan är ju långt ifrån över.
   Har verkligen ingen lust att gå ut idag, det regnar och är äckelgrått ute. (Ni ba: Vi vet, vi har varit ute sen 7 imorse) Och så är jag lite sur på mig själv för att jag glömde förboka säsong 5 av Rederiet så jag kunde ha fått den idag. Men annars är allt bra, alla Facebook-gratulationer får mig att känna mig så speciell! ;D Annars är mitt intresse för vad som händer på fb väldigt lågt numera, haha. 
   Nej, vet ni vad, nu har jag bara 29 minuter på mig och det tar ju trots allt en kvart att gå så nu måste jag faktiskt kila. Happy birthday to me! (Mohahah)


Kommentarer
Olle

till då-tids karolin: Gå dit med skitigt hår med gott samvete!!

2015-03-03 @ 17:11:00
URL: http://olledolle.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0