7 december

Så har då en vecka gått på denna julmånad. Sista månaden på det här året, vilket känns läskigt som fan. 2016 är i princip ett helt oskrivet blad och det skrämmer mig verkligen. Men... Allt ordnar sig, right?
   Anyhow, det var inte det jag kom hit för att gnälla över! Jag tänkte berätta om min allt annat än fridfulla morgon. Jag drömde en asläskig dröm och när jag hade lyckats tvinga mig själv att vakna så låg jag typ och grät, men tog mig upp ur sängen och gick för att dricka vatten. Då insåg jag plötsligt att jag inte alls hade vaknat, jag låg fortfarande kvar i sängen och drömde. Så jävla äckligt var det! >.< Tror aldrig jag har varit med om det förut, att liksom "vakna" i drömmen sådär. Nej, usch. Nu ska jag se sista avsnittet av Absolut Svensk innan jag fortsätter pluggandet. Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0