Yao!

Hej på er! Idag säger vi grattis på 8-årsdagen till bloggen ;) Now if that's not insane, I don't know what is! 
Idag började skolan igen. Det var kul att träffa klassisarna igen och over all måste jag faktiskt säga att det var en positiv känsla att komma tillbaka. Konstigt nog, sån ångest som jag haft hela sommaren. Men just nu känner jag mig redo för att ta tag i allt och bli klar med det här. Vi får se hur länge det håller ;)
Det var väl allt jag hade att rapportera för nu. Vi hörs hörni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0