Helluuu

Tjo!
Befinner mig i Linköping. Idag är det redovisning av våra grupparbeten om olika författare som står på schemat. Om jag ska säga nåt om denna kurs så är det att jag tycker så mycket om vår lärare! Jag önskar att jag läste något av lärarprogrammen i Linköping istället så jag fick ha henne mer ;) Hon är otroligt ironisk på ett underbart sätt och hon är engagerad och vill verkligen att kursen ska bli så bra som möjligt och det uppskattas verkligen. Innan lektionen började imorse så kom hon fram till mig för att kolla att jag var ok eftersom jag typ blev lite "påhopppad" av en annan i kursen när vi hade diskussion förra veckan. Hur gulligt är inte det då? :3 Haha, närå, nu överdriver jag väl kanske, men jag blev glad att hon frågade i alla fall. Som svar på frågan, ja, jag tog illa upp just när det hände men sen glömde jag bort det hela väldigt fort, så det var inte så farligt.
   Nästa vecka börjar riktiga skolan igen. Det känns skit, måste jag säga. Jag måste fortfarande på något sätt lyckas ta igen 5 veckors praktik, ha 4 veckors slutpraktik och skriva ett examensarbete, för att bara nämna några saker. Hur jag ska lyckas ro allt detta i land känns fortfarande väldigt oklart, men det måste väl bara gå på något sätt, helt enkelt.
   I går kom jag äntligen ihåg att inte lämna DVD-skiva kvar i datorn (och bli väckt av ljud och blinkande ljus mitt i natten som de två senaste nätterna) så fick sova hela natten. Halleluja! Dock vaknade jag ändå innan klockan, dvs innan 6.30. Jävligt onödigt om ni frågar mig. Förvisso var ju igår första kvällen i mannaminne som jag släckte lampan innan 12, så jag har väl vant mig vid att sova lite kortare tid, I don't know. Varför jag berättar detta har jag inte den blekaste aning om, tyckte kanske att inlägget skulle bli lite kort annars och känner inte direkt att jag har något mer att berätta, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0