Carmina

Hellu!
Kan glädja er med att det inom en ganska snar framtid är dags för tentaskrivande igen så då lär ju aktiviteten öka här igen ;)
   Idag har det varit en riktigt "ska bara"-dag. Jag ska gå upp nu, ska bara sova lite till först. Jag ska klä på mig, ska bara se färdigt filmen först. Jag ska klä på mig, ska bara äta först. Osv, osv i all oändlighet, hehe. Självdisciplinen och jag är verkligen best buds. Not.
   Igår hade vi ett fett random seminarium som vi alla garvade oss igenom. Noll seriositet där, alltså. Det var helt underbart. Morgonens föreläsare var också helt underbar. Han kunde verkligen inte sluta prata. Drog över minst 10 minuter, men det gjorde absolut ingenting. Denna trevliga skoldag (där håltimmen mellan föreläsningen och seminariet spenderades med att spela sims) avslutades sedan med kvällshäng på Fräcka fröken med mina fina ;) Och mer roligt ska det bli, stay tuned! (Mohaha).
   En liten downside med igår var dock att Virtualbox, som jag trodde skulle rädda mig från min Sims 2-isolering tyvärr inte levde upp till förväntningarna. Men, än har jag inte gett upp hoppet, det kan jag lova.
   Nae, hörrni, det var allt jag hade att bjuda på för denna gången. Låt oss hoppas att jag återkommer snart igen!
   


Kommentarer
olleboll

THAT'S SO ME!! fick du virtualbox att fungera?? Vad hände??

2015-05-11 @ 20:39:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0