Autumnbelle

Jaa, hörrni, ni ser ju hur det blir; så fort jag inte har en tenta att skriva så blir det inga inlägg här ;) 
Enda anledningen till att jag skriver nu är dessutom för att jag väntar på att Star Stable ska laddas ner. Skrev om det för kanske 1,5 år sedan, ett WoW för hästtjejer typ. Enda kruxet var ju att man bara fick spela gratis till level 4. Men nu har jag fått gratis Star Rider över helgen så tänkte roa mig med det tills det är dags att möta upp Olle. Så vi ses ikväll hörrni! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0