18 april

Alltså, tiden går så himla fort, hinner inte fatta vad som händer? Nåväl, inte mycket att göra åt det, antar jag.
   Igår var det fredag, jag sov gott som en stock ända till 11.30... Sen gick jag upp, åt frukost, för att sedan möta upp mina gruppkamrater för studiedbesök på en förskola. Var även inne på studentportalen för at kolla resultatet på senaste hemtentan. Jag blev underkänd. Fuck it *suck*. Kunde dock bara se betyget på fråga 1 (U) och fråga 4 (G). Hoppas för mitt liv att jag inte blev underkänd på fråga 3. Vägrar göra om den. Fattar verkligen inte hur jag kunde bli underkänd på fråga 1, tycker att jag har gjort det som hon skrev att jag inte gjort... Ah well, lärarna bestämmer.
   Kvällen blev dock bättre. På ridlektionen blev min ridlärare helt lyrisk över att jag lyckades få Bruno att gå på tygeln. Tydligen är det skitsvårt :D Så awesome är jag ;) Nej, men det var väldigt kul att få höra så mycket beröm! :) Efter det spenderades lite med tid familjen innan jag cyklade hem för att duscha och ta mig vidare till Sofia för mys med henne och Sofie. Mer av den varan blir det ikväll! We like it a lot. Sen när jag kom hem kunde jag inte sova, men vem bryr sig? Hade nog druckit för mycket cola eller nåt.
   Nu blir det lite serieavsnitt innan jag orkar ta mig till duschen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0