September igen då

Helluuu! har fortfarande inget Internet i min lägenhet så då blir det inte riktigt av att blogga. Har massa saker som jag vill skriva om och berätta för er, men frågan är om man pallar...
   Imorgon (förhoppningsvis) kommer Sims 4 hem till mig. Wohooo, so excited! Ska bli så kul att se hur det är att spela det.
   I skolan är det roligt och ganska chill. Vi gör teater just nu, arbetsgrupperna samarbetar 2 och 2. Alltså, jag är i grupp D och vi gör vår teater tillsammans med grupp C. Vår teater handlar om en cirkus där cirkusdirektören styr och ställer med alla och artisterna är ledsna. Men sen blir det bra till slut. Kort och koncist ;) Jag tycker vår teater är riktigt bra och det är sjukt att vi kom på hela idén så fort. Vi har jobbat med den i 3 dagar och har hela föreställningen i princip helt klar för oss. Nu ska vi bara repa, repa, repa. På fredag nästa vecka ska visa upp för de andra. Skoj skoj :) Jag har noll ångest för skolan just nu och det är så jävla skönt. Tack och lov för att terminen började med den här kursen! Snart ska min underkända uppsats lämnas in, men jag är i stort sett klar med den, så hoppas att det går bra med den också.
   September betyder också att det är dags för val snart. Ska bli skönt när det är över, haha. Tack vare att min pappa är dum och bara tänker på sig själv och antagligen kommer rösta på SD, tänker jag rösta på F! för att väga upp. Jag tror inte att deras politik är hållbar, men å andra sidan så kommer de ju i vilket fall inte få tillräckligt med röster för att få majoritet, och om min röst är den som gör att de tar sig in i riksdagen så är det faktiskt helt ok med mig.
   Nu börjar jag bli hungrig och snart på möte med personalgruppen i Flimmer, så ska väl ge mig av från datorsalen och skaffa nåt i magen innan dess. Ni får ha det fint, så ses vi snart hoppas jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0