BF No. 1

Blir så provocerad av folk på typ tumblr som ba: "I was bored..." och så lägger de upp värsta masterpiece-teckningen. Well, fuck you, när jag är uttråkad ligger jag på min säng och druknar i självömkan. Typ. Vadå, bitter? Vad är det för nåt? Inget ord jag känner till i alla fall *tralalala*.
    Well, anyway.... Japp, det är dags igen. Hemtentaskrivande aka uppskjutarbeteende och bloggande istället för att göra det jag ska. Antar att ni är vana vid det vid det här laget ;)
   Annars kollar jag tumblr, vilket tar år och dar när man bara gör det typ en gång i veckan. Nu har det nog gått nästan 2 till och med. I need Internet... Men det ska snart vara fixat förhoppningsvis.
   Kollar också på en 12 år gammal konsert med Bond som jag inte har sett innan. And it's fucking awesome. Massa låtar som jag inte sett live förut, himla trevligt. 
   Kom att tänka på en grej; en av mina favoritsysslor numera är att diska och sjunga med i musik. Och då brukar jag helt ärligt ofta tänka "Fan, jag är så jävla bra på att sjunga", typ *tihi* och då var det en annan grej jag kom att tänka på, att det där med självkänsla/självförtroende är så jävla konstigt. Där står jag i mitt kök och sjunger för kung och fosterland och känner mig bäst i hela världen för att en timme senare ligga i soffan och gråta för att jag känner mig så värdelös. Inte riktigt, men jag tror ni fattar min poäng. Hur funkar det där egentligen? "Det är hormonerna nu när hon är tonåring". Eller nåt, haha. Nähe, det kanske inte riktigt var läge för existentiella frågor just nu då. 
   En annan grej: Jag borde verkligen klippa håret. Drömde till och med i natt att gick omkring på stan och letade efter någonstans att klippa mig. Helt seriöst xD Har börjat tappa jävligt mycket hår, på tal om det. Skrämmer mig lite faktiskt. Måste väl börja äta mer grönsaker eller nåt. Vi kan skylla på det, haha.
   Så var det med det, skulle bara bittra av mig lite ;) See ya! (Wouldn't wanna be ya)


Kommentarer
bubbelglas

min pöjk har vart hos psykolog som förklarade honom som en individ med högt självförtroende men låg självkänsla, du kanske är likadan

2014-09-18 @ 18:28:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0