Why Start A Fire

Tjoo... Äntligen är uppsatsen inlämnad och klar! Tänk att det skulle behöva ta sån jäkla tid. Känns otroligt skönt att ha det överstökat, men är väldigt säker på att jag inte kommer få godkänt. Vet att jag typ alltid säger det, men jag har aldrig menat det så mycket som nu. Den är helt ok skriven för det mesta, men det är alldeles för lite material och för dålig faktagrund. Varför? För att jag inte klarar av att börja i tid, tråkigt nog. Jaja, känns skönt att åtminstone ha en grund att bygga vidare på. Nu blir det välförtjänt långhelg innan redovisning, opponering och om-VFU nästa vecka. Woop woop! Nej, men det ska väl gå bra förhoppningsvis. Är sjukt trött just nu dock, men det får gå.
   Var på stan och kollade när "Weasleytvillingarna" (James och Oliver Phelps) avtäckte Ford Anglian från andra filmen, som nu står i Lindens köpcentrum och gör reklam för "Harry Potter: The Exhibition" som går av stapeln här i Norrköping i sommar om nu någon hade missat det. Kände mig väldigt distanserad till hela grejen. Ett gäng tjejer (kanske några killar också) hade väntat där i 4 timmar och fangirlade sönder när de kom. Kändes helt bisarrt. Men sedan är ju inte Fred och George mina favoritkaraktärer heller och jag älskar böckerna mycket mer än filmerna så var väl därför jag inte fattade grejen riktigt.
   Mööh, nu har jag två anledningar att åka till Stockholm nästa helg men vete sjutton om jag pallar alltså.. Får väl fundera vidare på saken.
   Avslutar detta inlägg med att reklama för att min kör sjunger i SVT:s gudstjänstprogram på söndag! (Superspännande, I know! ;) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0