Power to the PEOPLE! Typ.

Tja! Det var länge sen. Kan säga att den sista tiden varit intensiv, asrolig, gått jävligt snabbt och nu är det slutligen dags att ta sig tillbaka till den bistra verkligheten. Närå, men lite så måste jag erkänna att det känns, faktiskt. Jag känner bara: "Where to start?!" med allt det här. Finns så mycket som jag vill skriva ner och minnas från de här dagarna. Men får väl ta det i etapper. Gissar nämligen på att kommande veckor inte kommer att erbjuda så mycket värt att blogga om. Så, låt oss vrida klockan tillbaka... 
 
30 april (Valborg):
Struntade i all fjantig "Oh my god, det är valborg, vi måste drickaaaaa"-mentalitet och såg Divergent på bio med Sofie och Sofia. Älskar bio! Tyckte filmen var sjukt bra, fick tjuta lite, vilket kan vara mysigt ibland ;) Behövde inte betala för filmen eftersom jag hade tillräckligt med poäng för att köpa biljetten för dom istället, riktigt nice! Käkade pizza på Gu va gott också, självklart värt att nämna ;)
 
1 maj:
Sa hejdå till mamma och pappa som åkte till Malta. Spenderade sedan eftermiddagen och kvällen med Camilla, Johanna, Gerry och Hilma. Vi åt vegetarisk lasagne och såg Pitch Perfect. Också väldigt trevligt.
 
2 maj:
Gick på stan med Camilla, Johanna och Hilma. Köpte dregglisar och åt på Kulan. Mötte upp Olle och Fatima en sväng innan jag drog hem för att rida. Åt sedan pizza (igen) och kollade på Monsters University med Camilla. Såg sista "Inför Eurovision" i sängen och sov sedan gott.
 
Så! Det var en snabb uppdatering om de första dagarna på det är lovet eller vad man ska kalla det för. Idag har jag ätit massa Kinder Maxi (min vinst för alla tolvor Österrike och Armenien fick, mohahaha) och lekt med Hilma. Det var väl typ det. Återkommer med resten snart!
 
 


Kommentarer
Olle

VI VILL HA - MERA INLÄGG!! Om det viktigaste - eurovisioooon <33

Svar: Är på väg! ;)
Karolin

2014-05-11 @ 21:37:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0