Moving on

Yes, idag pluggar jag otroligt intensivt *tihi* så nu blir det en paus för lite bloggande. Fortsätter det jag påbörjade igår...
 
3 maj:
Efter lite spårvagnsstrul och allt vad det nu var så anlände jag till slut hos Sofia där hon och Olle var i full färd med att baka illrosa cupcakes och lyssna på Eurovisionlåtar. Fikade med dessa läckerheter och drog sedan hem till mig, satte oss i bilen och åkte till Coop för att handla mat inför kvällens uppladdning inför resan! :D
På kvällen blev det tacos, lite dricka, chips och melodifestivalspel, som Olle och jag till slut vann efter ett ganska stort underläge. Jag hade föraktat mig själv ganska mycket om jag inte hade vunnit måste jag faktiskt säga ;) Kvällen avslutades med genomlyssningsamt betygsättning på de låtar som skulle tävla i "vår" semifinal. Mycket trevligt! Sen fick Olle och jag skjuts till Pride-efterfesten där vi dansade runt med glittriga kinder för att sedan stupa i säng. 
 
4 maj:
Tacos till frukost, haha. Sen blev det en runda på stan där vi införskaffade matchande Musse Pigg-tröjor och gult och blått glitter inspirerade av gårdagens Pridefest. Jao, sen blev det packning för min del och så gick vi och la oss ganska tidigt.
 
Japp, det var uppladdningsveckan! I nästa inlägg börjar själva resan....... 
 
Bara jag som börjar bli sjukt sentimental över att allt är slut nu? Vi måste boka in något nytt snart nu annars kommer jag bli knäpp ;)
Lyssnar på Eurovisionskivan just nu också, saknar allting så himla mycket redan! Hoppas dock att det kommer upp vloggar från en jag följer på YouTube snart så jag kan få leva mig in i det lite igen. Den lyckosten var ju i Köpenhamn hela veckan.. Jag vill också vara rik! Eller nåt x) Nu måste jag "fortsätta" (börja) plugga. See you later!
 


Kommentarer
Olle

vaddå, vi flyttade väl österrikes resan till 2015, eller har jag missat nått?? ;)

Svar: Men det är fortfarande långt kvar till dess i så fall ;)
Karolin

2014-05-14 @ 23:43:36
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0