Eheh...

The comedy of life ibland alltså! xD insåg just, ett år senare att jag faktiskt vann i den där förbannade eurovision-tävlingen jag var med i förra året, men eftersom jag inte förstår mig på Google+ missade jag det helt och hållet och bara råkade inse det nu ikväll. F.M.L. x'D
   Men vet att en av priserna var kortleken som jag köpte i Köpenhamn så den har jag ju nu i alla fall ^^ Så kan det gå hörrni! Kan inte fatta hur detta kunde gå till, så otroligt korkat av mig!
   Jag hade alltså fått något slags meddelande på Google+ om att jag skulle maila min adress vilket jag såg, idag. I don't even...
   Skönt nog så känner jag mest bara för att skratta åt hur roligt detta är nu, så trots att jag var väldigt arg över att jag "inte fick något pris fast alla som gjorde hela utmaningen skulle få det" förra året så känner jag att jag kan överleva den här lilla episoden trots allt.
   Ska fortsätta min "resedagbok" (som inte ens är det eftersom jag inte ens kommit fram till själva resandet än. Ah well, minor details, liksom!) snart igen men har saknat ork och inspiration de senaste dagarna. But fear not, my friends, det kommer!
   Dock inte ikväll, ni får nöja er med detta exempel på hur viktigt det är att vara förtrogen med samtliga sociala medier man använder sig av för att undvika missförstånd och raseriutbrott i onödan. Så se nu detta som en redig life lesson och gör inte om mina misstag kära barn! *tihi*


Kommentarer
Olle

TÄNK om vi vann finalbiljetterna oxå, fastän vi inte vet om det förrns om ett år!??

Svar: Ja, det skulle ju vara ganska så jättesorgligt! ^^
Karolin

2014-05-17 @ 14:42:26
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0