Chiquitita

Åh, vad jag vill till ABBA-muséet! Det har jag velat sen det öppnade, men nu har längtan blivit större av någon anledning, haha. Sitter och lyssnar på abba just nu, kanske därför. Velar om jag ska åka till Stockholm 8 juni och träffa Loreenfans (några som arrangerar en träff då). Säkerligen kommer jag väl dock fega ur och inte våga gå fram om jag faktiskt åker dit, lol. Kanske att man skulle kunna kombinera dessa saker på något sätt den helgen? Dock vill jag ju inte direkt gå på muséet själv, haha. Livets svåra frågor igen! ;)
   Idag har Camilla och jag skrivit på hyreskontrakt på en lägenhet i Ektorp. Känns mest ganska nervöst just nu, faktiskt. Men det ordnar sig säkert. Det mesta brukar faktiskt göra det. Vilket jag ständigt påminner mig själv om och ändå ska jag hålla på och oroa mig hela tiden. Sjukt störigt.
   Åh, minnen! Nu kom min favoritlåt med abba när jag var liten! (Gimmie gimmie gimmie). Jag minns när jag trodde att frasen "As I opened the window" betydde att hon satte på datorn xD (stod ju "Windows98" när man startade datorn). Logiken! <3
   Jao, hörrni, det var nog allt jag hade att säga just nu. Återkommer om jag kommer på något intressantare ;)


Kommentarer
Olle

jag har redan vart på abba-museet, blööööhh

Svar: Jag vet det, dumma dig! :P
Karolin

2014-05-22 @ 21:52:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0