Oops

Blev visst utmanad på instagram igår ja... Om jag har gjort något åt det? Nej. Det beror dock främst på att jag har haft en rätt händelselös dag. Jag har tagit igen sömn, kollat youtube-klipp, spelat candy crush och gått i pyjamas nästan hela dagen.
   Det var skönt och trevligt men det genererar inte några intressanta moments att dela med sig av på instagram, så jag får väl starta utmaningen imorrn istället (kanske).
   Någon som upptäckte avsaknaden av ordet "tentapluggat" i uppräkningen av dagens aktiviteter? Ingen? Nej, men vad bra, då nämner vi inte denna lilla detalj! ^^
   Slappa göra ingenting-dagar ger inte heller bränsle till några intressanta blogginlägg så här sätter jag punkt och önskar er en fortsatt trevlig vecka. Ciao!
.  Varför säger man "jag önskar dig en fortsatt trevlig dag/vecka/etc? Hur sjutton vet man att den här personen haft en trevlig dag innan?


Kommentarer
Olle

MIN vecka har vart skit så håll KLAFFEN!!!!

2014-03-25 @ 16:18:28
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0