Onsdag

Tja bloggeeeerz! Idag lyssnar jag på muminmusik och längtar efter min jacka jag beställde på nelly igår! Dock lite sur på mig själv att jag inte passade på att kolla in lite fler kläder att beställa hem när jag ändå höll på, känns ju sjukt patetiskt att skicka efter ett paket till redan dagen efter, haha. Satt mest och störde mig på en jävla massa grejer istället, som ni kunde se på Twitter igår ;) Jaja, får väl ta en runda på stan typ imorrn... (*not gonna happen*). Var det btw någon som gick på min lilla avslutningslögn om att jag skulle träna i måndags eller? So not even a little bit true ^^ 
   Igår hade vi en urtråkig föreläsning och idag hade vi en superintressant! Rörde inte mobilen en enda gång på hela tiden. Jag är så nördigt intresserad av allt som har med språk att göra! Föreläsningen gavs nämligen av en logoped som pratade lite om språkstörningar hos barn och vad logopeder jobbar med och så vidare. Jag hade lätt kunnat tänka mig att söka till logoped om jag hade haft bättre betyg samt läst de ämnen man behöver till det. Men nu läser jag den utbildningen jag läser och det blir bra det också! ;)
   Väntar också på min nya vinst på tradera (väldigt förtjust i att buda på grejer där, haha), en laddare till telefonen som man typ laddar upp med datorn eller nåt, så man inte behöver ha ett vägguttag till hands för att kunna ladda. Sämsta förklaringen ever, men sök på "powerbank" så kanske ni förstår lite bättre! Med denna lilla manick hoppas jag exempelvis slippa gå på bussen och inse att jag inte kan visa min biljett eftersom telefonen har dött nästa gång jag åker hem från Stockholm. Till exempel. Åååh, nu kom jag och tänka på hur gärna jag hade velat vara i Stockholm imorrn..... Den som var rik alltså! Aja, PÖSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0