Encore

Hej-jag-skriver-ett-inlägg-för-att-slippa-ifrån-min-tenta-men-det-låtsas-vi-inte-om
   Blir så irriterad på den här tentan! Fattar inte hur jag ska kunna svara på frågor jag inte förstår? Detta är fallet med ungefär alla frågor utom första frågan. Jippie! Man kan ju tycka att det faktum att typ ingen svarade på 2b på övningstentan för att ingen fattade vad fan den betydde kunde vara en indikation till läraren att formulera sina frågor lite bättre. Nej, just det, det är ju vi elever som inte fattar eller vet någonting och det är vårt eget fel, det är ju bara att inte låtsas om det.
   Jao, men det som pågår just nu är väl att jag försöker svara på det jag tror att de vill ha svar på så får vi se hur det går. Seriöst, det går att göra flera frågor istället för att dela upp en fråga med 500 komman så den blir fucking obegriplig. Det är fullt möjligt, jag lovar. Den lektionen missade nog vår lärare...
   Det blir definitivt inte bättre av att jag har irritation kvar i huvudet efter min fasters korta besök. Jag vet att det är fruktansvärt icke-PK att säga detta, men jag tycker bäst om henne när vi inte ses. Det räcker med några sekunder i hennes närvaro innan hon börjar gå mig på nerverna. Jag är lite frustrerad på mig själv för att jag är så elak, men jag kan inte riktigt hjälpa det. Irritationen kommer innan jag hinner stoppa den och sen kan jag inte stänga av den. Alltså, hon är min släkting och självklart tycker jag om henne och jag vet att hon bara vill väl. Men jag känner att hon inte respekterar min personliga integritet (eller bryr sig om mina hintar om att hon gått för långt), och jag håller rätt hårt på den, haha. Och så håller hon på och frågar Johanna och Camilla hur jag mår bakom min rygg. Vad fan, vill du nåt så kläm fram med det då! -.-
   I'm such a horrible person.... Här kommer någon som bryr sig, är intresserad och vill väl och jag skriver ett helt inlägg om hur jobbig denna människa är på min fjantiga blogg. Usch! Fa-an, vad störd jag är. Not really news, but still. Varför blev just jag så känslokall och självisk?
   Damn it, jag måste gå på toa och äta lunch men jag orkar så inte packa ihop all skit jag har strött omkring mig och gå iväg härifrån...
   Hej, jag bor i ett i-land och kan ta mig min dator och sitta i skolan med gratis wi-fi samt fri, gratis, tillgång till kursböckerna men jag har så många andra problem, så tyck synd om mig i alla fall?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0